joi, 4 august 2011

Muntii Fagras - La Negoiu


am coborat din tren la Porumbacu de Jos.
de acolo trebuia sa ajungem in Porumbacu de Sus si sa ne orientam cumva sa luam o caruta,o sareta,o trotineta,numai sa nu pierdem vremea cu drumul anost pana la cabana Negoiu.
dupa o juma' de ora am ajuns in Porumbacu de Sus.
si acolo ne-am asezat pe marginea drumului sperand ca o sa vina cineva care sa urce spre munte, eram deja obositi dupa o noapte petrecuta in tren intr-o aglomeratie de nedescris.



norocul meu proverbial a facut ca dupa numai cateva minute sa apara un nene cu o rabla de camion care a acceptat contra 100 de lei sa ne duc pana la cariera ( de acolo mai erau doar vreo 2 ore de urcat).
a oprit omul,eram langa o tarla de curand treierata si ne-a zis sa punem baloti de paie in masina ca sa avem pe ce sta.
zis si facut,am inghesuit acolo tot ce se putea si am plecat la drum.
eram noua insi,numai baieti.


a mers tipul destul de bine,noi vedeam ca mai iesea din cabine (in timpul mersului) mai aranja nu stiu ce,prapastiile erau tot mai specatculoase,omul nimic isi vedea de ale lui.
in sfarsit dupa o bucata de vreme a oprit si ne-a zis ca de aici incolo numai urca.
oricum eram pe munte numai aveam probleme de timp.
cand am coborat am vazut ca din cabina ieseau tot felul de sarme si cabluri ce se duceau spre motor.


l-am intrebat ce sunt alea si ne-a explicat ca este acceleretia,ambreiajul si frana.
toate le manevra iesind din cand in cand din cabina.
am ingalbenit cand am vazut cum ne-a dus asta pe toate serpentinele,de puteam sa scriem ingerilor fiecare cate o epistola din rai.
de acolo,penduland printre salamandre de teama sa nu le calcam,am ajuns aproape de orele amiezii la cabana Negoiu unde am ramas peste noapte si am apucat totusi sa facem Custura Saratii ca lumea luand efectiv creasta intre picioare ca mai apoi,dimineata,sa plecam mai departe spre Balea coborand de pe Negoiu spre lacul Caltun prin Strunga Dracului ........................



Niciun comentariu: