luni, 1 august 2011

EASY RIDER (Easy rider)


este unul din filmele vazute intr-un picior,cum am afirmat candva.
iar asta s-a intamplat la propriu,la Bibilioteca Americana.
m-am furisat cum am putut in sala (fara ajutorul amicului meu Serban,n-as fi putut face asta) si de undeva dintr-un cotlon am vazut cate ceva din ecran.
dar ce fericit eram.


imi dorisem ata de mult sa vad filmul asta.
citisem despre el,vazusem poze,era ceva pe sufletul meu.
cu indivizi calare pe motociclete,duri si artagosi,razvratiti si purtatori de embleme ce faceau pe vremea aceea din orice tanar un eventual erou.
era epoca Flower-Power.
simbioza aia nebuna de razboi si flori,crime si dragoste,negari si angajari.



purtam niste pantaloni facuti din material de sezlonguri,teposi si cu dungi multicolore, aveam o camasa brodata,bleumarin,cumparata de la un macaronar din fata de la Lido si fumam Marlboro scurt fara filtru.
ce mare eram.
si in pofida a tot ceea ce se intampla cu mine si in jurul meu eram un fericit,chiar eram......



Niciun comentariu: