miercuri, 10 august 2011

SOFERUL DE TAXI (Taxi driver)


cat de grijuliu am fost cu mine pentru a viziona acest film.
aveam o prietena ce lucra pe la National,era studenta si mai scotea si ea un ban,si pentru a putea intra in Biblioteca Americana (conform obiceiului casei erau filmati toti muritorii ce paseau pe acolo) a trebuit sa ma deghizez.
mi-a facut rost de o mustata si o peruca mi-am pus niste ochelari si cu inima cat un purice am intrat.


nu stiu cat am inteles eu atunci din film caci gandul imi zbura doar la ideea ca as putea fi descoperit de cine stie cine si asta insemna si finalul carierei mele de cinefil,dar cu un lucru m-am ales,am descoperit o mare actrita;Jody Foster.
eu ma dusesem acolo chitit sa-l vad pe DeNiro dar iepurele sarise din alta parte.
astazi evaluez filmul cu alti ochi,insa ideea ca Foster este mare nu a disparut.
nu-i frumoasa,nu-i prea sexy,dar are ceva ce compenseaza toate astea,are o sensibilitate anume in ciuda batoseniei pe care o arata deseori.


si mai apoi daca stau sa ma gandesc bine,ma duc la film sa vad un actor mare caci daca vreau sa vad femei frumoase este deajuns sa ma opresc cateva minute la coltul strazii si ma umplu de imagini ale Evei dintre cele mai placute......



Niciun comentariu: