joi, 1 septembrie 2011

O dinioara,doua diniori...


ei chiar nu stiti cum vine asta?
cum asa?
pai e inventie la zi.
am auzit ca la BAC-ul de anu' asta s-a dat la romana ca tema (printre altele) gasirea unui sinonim pentru cuvantul "odinioara".
si fata,care era personajul in cauza,zicea ca "Am intrebat în fata,in spate,in stanga si in dreapta. Nimeni nu stia ce inseamna cuvantul odinioara,nici eu n-am stiut".
pai de ce ar fi stiut?
ce asta e chestie care trebuie sa fie retinuta in logica lucrurilor?
daca era ceva legat de Borcea,OTV,nevasta lui Tariceanu sau cum te-ai distrat la mare in vacanta era de dat un raspuns.


si automat mi-am amintit ca ODINIOARA invatatorul meu dintr-a treia,simtitnd ca-mi place sa citesc,imi aducea din biblioteca sa de acasa carticele.
si imi facea un semn doar de noi stiut ca are noutati.
ce l-o fi apucat pe omul asta sa procedeze asa?
cred ca pasiunea pentru munca sa.
dar ce rost mai are sa muncim?
mai bine impingem lada aia de bere luata de la angrosisti,ii punem 30% adaus si gata,oameni ne-am facut.
si pe astia trebuie sa ma bazez eu ca sa-mi sustina o pensie la batranete?
uau,ce jalnica perspectiva.



Niciun comentariu: