joi, 3 noiembrie 2011

STRANIA POVESTE A LUI BENJAMIN BUTTON (The Curious Case of Benjamin Button)


sunt ani buni de cand Oscarul numai reprezinta neaparat o incununare artistica a creatiei unui regizor,actor sau cameraman.
este atat de ciudata decernarea premiilor incat ramai de-a dreptul siderat atunci cand auzi ca un nume obscur a castigat mult ravnita statueta.
optiunea de a va recomanda acest film tine mai putin de numarul de Oscaruri avut in portofoliu si mai mult de ceea ce reprezinta el ca impact asupra spectatorului.



intr-o parte F.Scott Fitzgerald,numele care sta la baza scrierii scenariului,in cealalta Cate Blanchett o actrita dintre cele mai bune pe care anii din urma au putut s-o ofere publicului cinefil.
si nu cred ca am motive de a regreta ca mi-am asezat aceasta pelicula in colectia personala.
ciudata poveste in care timpul este luat in raspar (parca as redeschide paginile celebrului volum "In răspăr" al nonconformistului autor francez de origine flamanda Joris-Karl Huysmans,roman in care toate se deruleaza "cu susul in jos") a fost un alt motiv.



iar daca mai amintesc si de New Orleans (unde subiectivismul meu legat de blues iese in evidenta) ca baza de plecare a intregului film cred ca am spus suficient de mult pentru a va convinge ca merita sa oferiti aproape trei ore din viata d-voastra pentru a va cufunda in lumea vrajita a fictiunii.....



Niciun comentariu: