joi, 30 septembrie 2010

Predici profane - Marin Tarangul



dintre romanii care isi dau cu presupusul il am la inima pe Andrei Plesu.
probabil ca multi dintre voi imi impartasesc punctul de vedere.
astazi am citit un eseu de-a dreptul miscator pe care acest ilustru compatriot l-a scris in "Dilema".
ii este dedicat lui Marin Tarangul.
imi permit sa reproduc un pasaj din el :
"Avea un geniu al identificarii si dinamitarii falsului care functiona in,ce ma priveste inhibitor la culme,ca sa nu zic direct,castrator.El este cel ce m-a dezvatat de solemnitate....
Ii datorez,deci,prima intalnire cu metafizica si cu boema cu sublimitatile si cu promiscuitatea."
exista o similitudine intre ce evoca Andrei Plesu si mine,evident totul raportat la dimensiunea mea lilputana.
si eu am avut MarinTarangul-ul meu,dus si el la randu-i la cele vesnice ca Tarangul.
fara de el nimicul din mine s-ar fi aratat in toata splendoarea sa.......
este bine sa-i multumesti Celui de Sus atunci cand in imensa S-a bunatate iti face un astfel de dar aratadu-ti omul care iti poate schimba sensul vietii si te aseaza astfel in rand cu cei se bucura de frumos.


Niciun comentariu: