sâmbătă, 18 iunie 2011

O iubire imposibila (Fa yeung nin wa - In the Mood for love)

despre filmele lui Wong Kar-Wai am mai amintit.
am ajuns insa sa vorbesc despre acest film pentru ca o prietena mi-a marturisit zilele
acestea ca este cel mai frumos film vazut vreodata de ea.
si cum sa nu-i dau dreptate!
asa-i.


un film facut parca special pentru a scormoni adanc in sufletul unui om.
si eu,si multi alti semeni de-ai mei,poate ca am trecut prin astfel de situatii de viata dar n-am avut taria sa si materializam intentia.
a iubi este mai presus de orice;de pozitii sociale,de conjuncturi sau de obligatii.
de cate ori nu plecam privirea spre o alta femeie,sau un alt barbat,decat ceea ce avem alaturi si ne imaginam cum ar fi daca.........
doar cine e ipocrit nu-mi poate da dreptate.



iar cand descoperi ca drumul iti este netezit de chiar partenerul tau parca voluptatea
propriilor trairi este mai intensa ca niciodata.
prejudecatilor noastre din care rezulta ca asiaticii nu stiu sa ne arate cum este a iubi i se impotriveste din rasputeri aceasta pelicula superba.
cel putin aceasta este senzatia care mi-o lasa........




Un comentariu:

Karina spunea...

cata dreptate...sa ai curaj...sa ai putere...sa fii increzator in stele...
superb! nu toata lumea are...