marți, 26 iulie 2011

IUBIRE CU GUST DE AFINE (My blueberry nights)


intotdeauna am fost innebunit de traducerile pe care cei ce sunt chemati sa le faca le articuleaza peliculeleor ce ruleaza pe la noi,incepand cu titlul si sfarsind cu dialogurile.
de fapt sunt un carcotas in cazul de fata.
in loc sa fiu multumit ca nu apare Bendeac,Socaciu sau vreun alt sasait de actor sa-i dubleze vocea lui Jude Law eu caut motive.


slava Domnului ca inca nu s-au pus astia pe dublarea filmelor in limba romana caci prin cap'sorul unuia a trecut glontul,noroc de noi muritorii de rand care de data asta am avut o opinie la unison impotrivindu-ne unei mari gogomanii,semnal tradus prin respingerea ideii........
ce pot spune despre un film semnat de Wong Kar-Wai?



ca este minunat si ca imi aduce aminte ca atmosfera de un film mai vechi al lui Gus Van Sant care se cheama "My own private Idaho" cu River Phoenix si Keanu Reeves.
aceiasi stare boema ce se ilustreaza de-a lungul unui drum din America exista si in filmul de care vorbesc acum.
si daca mai adaug ca s-au gasit sa joace in el Jude Law,Norah Jones (in premiera si deloc rau), Natalie Portman si Rachel Weisz cred ca am zis suficient.


Niciun comentariu: