joi, 11 august 2011

Calator prin Europa - Amsterdam 2


cum deobicei locuiesc pe perioada sejurului in boutiq-hoteluri am ales si de data aceasta unul,ii zice NL Hotel.
este in plin centrul Amsterdam-ului,cam scumput,dar daca stii sa profiti de ofertele ce cateodata le au este tocmai bun.
eu am avut acest noroc si am reusit sa cobor tariful camerei pana la o treime din pretul obisnuit.
sunt tare,nu?

aiurea ca nu am avut niciun merit,poate doar acela de a nu trece pe langa reclama cu oferta pe care hotelul o avea publicata pe net.
chiar imi era dor de camerele mici in care spatiul este exploatat la maxim si unde nimic nu este asezat la intamplare.
am desfacut bagajele si m-am aruncat in pat sa-mi trag sufletul dupa atata alergatura.
am facut planul de bataie holbandu-ma indelung in noianul de date ce-l aveam deja despre acest drag oras mie.


si a iesit ca de data asta trebuie :
sa vizitez din nou RijskMuseum;
sa revad muzeul Van Gogh Museum si sa admir Vondel Park;
sa vizitez si sa asist la un concert in Het Concertgebouw-concerthall;
sa fac o plimbare,doua,trei cu vaporasul pe canale;
sa vizitez Diamond Museum;
sa vizitez Tulip Museum;
sa vizitez Muzeul Het Rembrandthuis unde sunt expuse cele mai multe dintre schitele lui Rembrandt;
sa vizitez Heineken Brewery Museum unde se bea si ceva bere;
sa vizitez Hortus Botanicus;
sa vizitez Muzeul Madame Tussaud (si magazinul de la parter,celebrul Peek & Cloppenburg);
si (se putea altfel,doar sunt barbat) sa mai dau o raita prin Red Light District;



sa-mi rezerv o masa la celebrul Sama Sebo pentru a manca cel mai bun rijsttafel (asta este asa o chestie dementa in care ti se pune in fata un platou mare cat China in care gasesti,si asta depinde de restaurant si de pret,o multime de mici boluri in care ai tot felul de delicii culinare asortate cu orez pe care n-ai cum sa le uiti toata viata) din Amsterdam (cam scump,am dat aproape 60 de Euro ca sa-l pap dar era ceva de nedescris).



si nu in ultimul rand sa ma duc iarasi pe straduta aia pitoreasca ce pleaca din Leidseplein unde am mancat contra modestei sume de 11.99 Euro cele mai apetisante costite de porc picante (Pork ribs) preparate la gratar (am incercat povestea si la Bucuresti la Hard Rock Cafe,dar vai ce deziluzie,a fost o catastrofa culinara pe care nu as mai dori s-o repet vreodata).



experienta Cofee Shop-urilor nu m-a atras niciodata asa ca am lasat ierburile deoparte si m-am pus gospodareste pe facut pasi,poze si filme.........



Niciun comentariu: