sâmbătă, 6 august 2011

Mamaia


am dat o fuga pana la mare.
ma duc rar acolo caci n-o agreez,eu sunt o persoana activa care nu poate sa zaca pe un petec de ceraceaf sau sezlong cum e la moda astazi.
m-am dus cu niste amici carora asa le-a venit,sa ajunga la Mamaia,iar eu fraierul am marsat la dorinta lor.
cand eram mai zburdalnic mai dedeam pe acolo,tinta nedorind s-o evoc,caci exista un motiv al ajungerii mele pe malul marii.
intram in zona Parc-Hotel ca intr-un sanctuar.
chiar de era saracacios,litoralul avea un aer aparte,avea ceva special.
ei bine asta n-am regasit la noua mea intalnire cu marea.
ca multe alte locuri de pe la noi a devenit si acesta lipsit de farmec.



stiu,se zice ca e cel mai de fite loc de pe litoral.
pai tocmai asta-i buba,ca a devenit de fite,s-a bagatelizat si manelizat.
si ce mare paguba?
ca doar nu-i singurul loc de pe la noi ce a suferit o astfel de metamorfozare.
nu'sh de ce dracu dar parca m-am saturat de atatia nuri atarnati la vedere,de insi tapetati mai rau decat fresecele lui Lorenzetti sau de vesnicele ciupeli ale ospatarilor.
abia cand am ajuns undeva aproape de Navodari si am simtit doar briza marii am constientizat ca am ajuns unde trebuia.
degeaba se lauda edilul Constantei cu cea facut in statiune,mie mi se pare ca incepe sa-i semene ;este tipatoare,mult prea zgomotoasa si cocalarizata.
si ce bine ma simteam candva,atunci cand reuseam sa ma strecor subtil in Clubul Mediteranean si sa ma pierd printre oamenii aia obisnuiti la care ostentatia nu era portstindard ci poate doar o alunecare spre joaca......



Niciun comentariu: