luni, 15 august 2011

Maria Tanase


aveam cativa ani cand a Luat-o Dumnezeu alaturi.
nu intelegeam de ce atata lume O jelea si erau sincer tristi.
ma mai amageam si eu plimbandu-ma pe Calea Victoriei crezandu-ma mare si de cate ori treceam prin fata teatrului de revista Constantin Tanase (praful s-a ales si de el sub obladuirea cabotinului sau director din ziua de astazi) ma minunam privind artistii din vitrina in care erau anuntate spectacolele,Doamna Maria fiind prezenta in cateva dintre ele.


ani buni dupa aceea,cand m-am desteptat si mi-am decantat cum se cuvine valorile,am decupat-O si O pastrez in inima mea ca fiind Cea mai ilustra voce a muzicii populare romanesti autentice,din totdeauna.
regasesc in vocea Ei simbioaza nemaintalnita intre aerul aparte al carciumii Oborului in care a cantat si rafinamentul artistic al lui Harry Brauner,cel ce I-a format in mare parte repertoriul.


de Sfanta Maria ii aduc un omagiu smerit ca om ce Ii asculta cu evlavie cantecele......




Niciun comentariu: