vineri, 19 august 2011

Robert DeNiro


in viata mea am vazut o mare gramada de filme,incepand cu cele vizionate de pe vremea cand in sat poposea caravana cinematografica si ma apuca un fel de frenezie care pe atunci nu aveam cum sa mi-o explic,si terminand cu ceea ce am astazi la indemana in propria-mi colectie de pelicule pastrate in diverse formate.
adica vreau sa spun ca ceva,ceva,s-a lipit de mine si ca nu as fi chiar un neofit in materie.



socot asadar,ca printre altele,un film se bazeaza si pe actori,nu neaparat doar pe ei.
si abia acum vin la oile mele cu ceea ce as vrea sa spun;din cele poate multe mii de filme vazute abia de pot numara pe degete actorii care ii am la inima.
nu sunt ultraselectiv,am un principiu insa;actor este acela care daca-i bine machiat iti este foarte greu sa-l distingi din noianul de personaje al unui film.
unul dintre acesti ACTORI,este Robert DeNiro.



am apucat sa amintesc de el pentru ca in micimea mea,si dupa toate cele spuse,m-a mai pacalit o data omul asta.
am vazut o pelicula de curand,era tarziu in noapte.
de lene nu m-am dus sa-mi iau telecomanda DVD-ului si am dat drumul intr-o doara la TV.
pe "Cultural" se difuza un film mai vechi despre Jake LaMotta,nu stiam despre ce film este vorba.
si tot holbandu-ma la el mi-am zis la un momentdat - uite ma,asta are un joc ce se aseamana leit cu a lui DeNiro - si am continuat gandul parsiv - nici DeNiro asta nu are personalitate,uite ce l-a copiat pe individ.


in prostia mea,caci n-o pot numi altfel dat fiind ca vazusem filmul cu ani buni in urma la Cinemateca, nici nu m-am gandit ca DeNiro il joaca pe cunoscutul pugilist care-si distruge si cariera si familie datorita firii sale.
situatie jenanta in care m-am pus fata de mine are si o rezultanta pozitiva;am satisfactia de a afirma din nou ca un actor adevarat este acela pe care nu-l recunosti decat citind distributia sau dupa o vreme cand incet,incet,prin timbrul inconfundabil al vocii sau prin gesturi ti se devoaleaza.


in concluzie nu pot spune decat : respectul meu,Domnule Robert DeNiro !




Niciun comentariu: