joi, 8 septembrie 2011

Adrian Berinde


ma aflam la Cluj,locul care imi sugereaza cel mai bine (daca ma refer la tinuturile noastre) ce inseamna nostalgia si romantismul.
eram intr-un mic bistro cu o splendida reprezentanta a clujencelor (oooo,Doamne dar cate altele la fel de frumoase intalnesti in acest oras,superb si el),o foarte buna prietena care mi-a atras la un momentdat atentia sa privesc spre masa vecina.
"il vezi pe tipul ala?"
m-am uitat.
un ins interesant cu o voce grava povestea cu aplomb ceva celor de langa el.
"este Adrian Berinde,asculta-i muzica,sigur o sa-ti placa".
asa am si facut si n-am fost deloc dezamagit,de la splendidele versuri incantate pana la compozitie.
aveam sa aflu ca este un artist polivalent,este in egala masura si muzician,si poet si pictor.



mi-am amintit de el citind un interviu cu un producator de spectacole care si-a dorit sa aiba in program o voce.
si a cautat pana a dat de compatriotul nostru.
iar asta cred ca spune destul despre calitatile sale artistice.
singurul lucru trist in toata povestea asta ramane totusi aproape inexistenta sa in mijloacele media sau spectacolele muzicale de pe la noi.



se bucura de vocea si prezenta sa doar cei ce obisnuiesc sa mearga prin cluburi,si nu orice club, caci omul stie cat este de valoros.
bine ca macar el isi aseaza prestatia acolo unde ii este locul......


Niciun comentariu: