marți, 15 noiembrie 2011

am crezut o clipa ca.......

visez.
platisem telefonul si ma indreptam spre casa.
in fata mea un tanar cu fesul bine indesat pe cap mergea agale.
dintr-odata il vad ca o coteste brusc printre alveolele masinilor parcate si se indreapta spre carosabil.
doar n-o fi nebun sa se arunce in fata unei masini,mi-am zis.
nici gand de asa ceva.
individul a scos din maneca o coaja de banana si a aruncat-o in cosul de gunoi ce era aninat de un stalp de la marginea trotuarului,dupa care linistit a revenit pe vechea traiectorie.
eu nu ma prea minunez asa usor,dar miscarea acesta mi-a dat curaj sa ma apropii de el si sa-i zic:
Bravo!
Frumos gest.
tipul a holbat niste ochi mari la mine si nu intelegea despre ce este vorba.
mi-am zis ca are castile in urechi de nu a auzit ce am spus,si am repetat cuvintele insotite si de gestul care mima actiunea ce tocmai o incheiase.
"Sorry,I speak english".
si cerul s-a prabusit asupra mea readucandu-ma cu picioarele pe pamant.
eram pe Calea Mosilor,ce naiba.........

2 comentarii:

Karina spunea...

Doamnee, e de coma postarea!!!

nemocapt spunea...

multumesc,cu plecaciune !