joi, 8 decembrie 2011

Cuconetul de Bucuresti.......


incaptanarea mea de a nu urca la volan oricand si pentru orice nimic ma face sa iau pulsul urbei asa cum este ea,nefasonata si in toata splendoarea ei.
deunazi asteptam un autobuz din asta spilcuit,un Mercedes.
printre cei ce eram in statie am remarcat o doamna cu un carucior si inca o doamna mai tanara, probabil mama copilului aflat in respectivul "vehicul".
intuitia mi-a fost confirmata la urcarea in autobuz,intradevar tanara era mama.
neavand loc in zona destinata special unor astfel de pasageri a postat carutul undeva mai in fata langa un rand de scaune.
pe cele trei scaune se lafaiau trei inse,femei nu le pot numi,iar doamne cand o face plopul pere si rachita micsunele.
dovada de misoginism o sa spuneti!
da de unde.
se holbau toate trei la femeia ce deabia se putea tine in tangajul masinii caci cu o mana securiza carutul sa n-o ia la vale,dar niciuna nu se ridica sa cedeze locul.
am intervenit si am rugat sa i se permita sa ia loc,nicio reactie.
ba nu,a fost una.
o individa a baguit ceva de genul;sunt operata.
si uite asa ne "scoatem" din situatii delicate.
si se tot spune ca noi,masculii,am fi nesimtitori.
apai pe aceste femei,Doamne iarta-ma,cum sa le numesc?
oare operatii de bun simt s-or face pe undeva?


Niciun comentariu: