vineri, 30 decembrie 2011

La diva aux pides nus


m-am plimbat prin lumea asta in lung si-n lat,am vazut fel de fel de oameni si am ascultat,ca mare amator de muzica ce sunt,nenumarate concerte.
de putine ori am fost insa entuziasmat de ce simteam.
femeia aceasta insa m-a prins intotdeauna pe picior gresit si cat sunt eu de nesimtit cateodata, m-a ingenungheat fara tagada ori de cate ori am avut prilejul s-o ascult.



in simplitatea sa maiastra,fara zorzoane,fara emfaza si fara siretlicurile "vedetelor" de tot felul m-a facut sa exult si sa ma contopesc cu muzica sa grava venita din durerea seaca a unui popor sarman aflat undeva intr-un colt pierdut de lume.
toti suntem pasagerii acestei lumi,dar parca pe unii ai dori sa nu-i debarci din serabadul tren al existentei pamantesti.
vocea ei imi va aminti mereu de lectia de modestie pe care mai noi toti o ignoram.......



Niciun comentariu: