joi, 22 decembrie 2011

O burzuluita.......


ma gandisem sa plec spre mall-ul din Baneasa sa fac niste cumparaturi mici care sa nu ma oblige sa urc la volan intr-un Bucuresti in care numai sofer sa nu fii,indeosebi acum in preajma sarbatorilor.
zis si facut.
cum am iesit afara m-a intampinat o vreme mai putin dispusa sa o cataloghez drept frumoasa; ploua marunt si un vanticel iti sfichuia obrazul cu stropii mici ai ploii aproape mocanesti.
am urcat in "autobuzul lui Videanu" (ce l-a mai injurat lumea ca arunca banii pe fereastra,dar acu' e bine,asa-i romanul nerecunoscator) unde era cald si placut.
la urmatoarea statie urca un grup de pasageri,printre ei o fatuca sa fi avut 18-20 de ani infofilta pana'n gat si cu fularul protejandu-si gura si caile respiratorii.
mi-am zis ca se va despacheta in masina.
ei,da de unde.
asa a stat pana la capatul liniei,pret de vreo jumatate de ora.
in sfarsit cum nu ma mai mira nimica am trecut faptul la capitolul ciudateniile zilei si mi-am vazut de ale mele.
m-am fatait eu prin complex,am luat cate ceva si am dat sa plec.
cand am iesit afara,se urgizise vremea mai abitir decat la venire,era un fel de lapovita iar vantul batea cu si mai mare putere.
atunci am observat ceva straniu.
dinspre zona parcarii masinilor veneau un el si o ea.
de cand i-am vazut mi-au placut;sa tot fi avut in jur de 30-35 de ani,zvelti amandoi,imbracati sportiv iar cel mai mult am admirat faptul ca barbatul cara in spinare odrasla lor de cam doi ani.
pana aici nimic iesit din tipare,toti trei,adica inclusiv micutul,aveau insa ceva in comun;aveau capetele descoperite si puloverele lor lasau aerul rece sa le inbaieze trupul.
mi-am zis in gand ca astia nu sunt romani;exact asa a fost.
cand m-am apropiat de ei vorbeau engleza.
si m-am gandit automat la infofolita mea concetateana care statea imbrododita si la propriu si la figurat in autobuzul ala calduros.
pai cum sa avem mintea limpede oameni buni cand noi nu stim cum sa ne adapostim mai repede de prima burzuluire a vremii.......

Niciun comentariu: