duminică, 11 decembrie 2011

PIELEA IN CARE TRAIESC (The skin I live in)


cateodata am sentimentul ca ma aflu undeva in trecutul meu,in acea parte frumoasa a sa.
ba imi amintesc de secvente din copilarie,ba am un deja-vu ca ceea ce simt in clipa de fata am mai trait candva.
asta s-a intamplat vizionand acest film al lui Almodovar.
parca ma vedeam in sala mica dar atat de incarcata de emotii a Cinematecii de pe Eforie, urmarind cu sufletul la gura un film al lui Bunuel.


ca si atunci,si astazi am trait acelasi sentiment;mister,frumusete,nebunie,iubire surda.
este atat de placut sa te regasesti in ipostaze pe care le tii in suflet pentru totdeauna.
si nu o data imi arat mie insumi ca ceea ce cred despre aceasta arta,a saptea,este ca totul se invarte in jurul unui singur om,EL REGIZORUL.


un mic Dumnezeu care face din rahat,bici.
necunoscuti,sau foarte cunoscuti,actorii lui Almodovar joaca impecabil.
daca mi-ar fi spus cineva ca Banderas poate sa si joace,nu numai sa se joace,i-as fi ras in nas.
ei,uite ca se poate.........


Niciun comentariu: