vineri, 10 februarie 2012

Clubul A


deunazi am auzit fara sa vreau o frantura de dialog intre doi tineri.
printre altele intr-o fraza era amintit si numele acestui club,doar contextul contrasta puternic cu ceea ce aveam eu imprimat in minte ca ar fi acel loc.
anume,spuneau interlocutorii,ca s-au distrat atat de bine in club,pe muzica lu' Salam.
privindu-i mai atent n-as fi zis ca nu au figuri de cocalari dispusi sa sparga niste bani intr-un club de fite.
si imediat am facut legatura intre "Club A al meu" si Club A al lor".
apai distanta mare.
pe vremea in care Mac Popescu s-a straduit sa faca din acea grota un club doar a ajunge sa patrunzi acolo era o mare performanta,caci nu orice boschetar ajungea sa fie martorul intamplarilor minunate ce se petreceau in acel spatiu.
acolo am vazut "Woodstock",acolo l-am ascultat pe Mircea Florian si Dorin Liviu Zaharia,acolo studenti de toate felurile isi etalau talentul,si tot acolo mergeai doar de dorul unei seri ce stiai ca va fi minunata.
oare cu ce-o fi gresit parte a aceastei generatii a zilei de astazi care transformata fara voia ei intr-una de cocalari sa fie pusa in situatia de a molfai salam ascultandu-l pe Salam?

Niciun comentariu: