joi, 16 februarie 2012

MARCHIZUL DE SADE (Quills)

cui nu-i scapara mintea cand aude de sadism.
este un termen utilizat in fel si chip,de la nevinovatele ganduri pana la cele mai drastice aplicari fizice ale conceptului.
evident ca exista o buluceala mediatica la o astfel de tema.

multa vreme mi-am doarit sa vad acest film,si asa cum se sta la moara iata ca i-a venit in sfarsit randul.
il asteptam mai intai pentru a vedea ce a putut face Kaufman din acest film,cum l-a "vazut" el si abia mai apoi ce aveam sa inteleg eu din viziunea sa.

amestecul de violenta,erotism si limbaj nelicentiat nu a facut totusi ca la casele de bilete sa fie prapad,iar asta mi-a dat de gandit si mi-a si facut trimiterea spre un film ce nu se poate numi comercial.
vazandu-l cred mai degraba ca oscileaza intre arta si comercial asta nestirbindu-i insa cu nimic din valoare.


Niciun comentariu: