duminică, 17 iunie 2012

Intr-o doara la umbra unui prun,


imi trece toata furia ce ma copleseste de cum intru in Bucuresti si pana apuc iarasi si iarasi sa ma adap din miracolul simplitatii tihnite din varf de deal.
la mine la livada uit de toate si ma straduiesc la indemnul Parintelui Galaction sa ma apropii cu sfiala de poarta raiului.
oare acolo mi se va deschide o usa dupa ce voi fi trecut de purgatoriu?
poate,dar nu sunt sigur.
cert este ca mi-am inceput viata intr-o livada si Cel de Sus a hotarat sa o inchid tot intr-o livada, poate de aceea am inceput sa-mi fie atat de draga si sa n-o dau pe nimic altceva legat de trepidanta urbe metropolitana,insalubra si mototlita de fatarnicie si desfrau.
si culmea este ca taranii i-am lasat la mine in oras,aici in colbul drumului de tara sunt doar urme de nobili,in suflet si'n smerenie...........


Niciun comentariu: