vineri, 31 august 2012

ELLES (Elles)


am mai spus asta si o s-o repet la nesfarsit;imi place Juliette Binoche.
este atat de rafinata,atat de feminina si atat de actrita incat nu prea am multe motive sa ma razgandesc.
de la bun inceput mi-a placut.


am vazut-o intaia data demult,eram in epoca aceea in care a viziona un film era un mare privilegiu,in "The unbearable lightness of being".
oooooooooooooooooooooo,ce film.
a ramas la fel ca in acea pelicula,la fel de proaspata,la fel de talentata,nimic nu s-a alterat in prestatia ei.
si mai are ceva,acel ceva care separa un actor adevarat de un absolvent al scolii de teatru si film;niciun rol nu seamana cu celalalt. de fiecare data este alta.


compozitiile sale sunt filgranat de delicate.
ca si in aceasta productie,aparent vulgara.
pana la urma fiecare dintre noi ne dam seama ca traim intr-o lume in care parcelarile sufletului nu sunt tocmai solutiile ideale.
a o zbughi cateodata dincolo de conveniente ramane o joaca in care copilul din noi se redescopera si se rasfata........

                                       

Niciun comentariu: