joi, 5 aprilie 2012

VALUL VRAJIT (The painted veil)

pe vremea cand a ajunge sa ai in colectie un film era o intreaga aventura imi amintesc ca am dat o multime de bani pe o pelicula ce se chema "Indochina".
juca Catherine Deneuve in acel film si a fost,asa la repezeala,singurul criteriu ce m-a facut sa optez pentru a-l achizitiona.
odata ajuns acasa aveam sa-mi dau seama ca in prostia mea facusem o alegere mai mult decat inspirata.
mediul,oamenii,modul in care decurgea naratiunea,toate imi placeau.
am trait un deja-vu vizionand "Painted veil".
tot in Orient plasata actiunea,tot intr-o incalcita si aproape de neinteles lume si tot cu o poveste de dragoste interesanta si lasatoare de urme in suflet.

candva,si chiar si astazi,imi spuneam ca mi-as fi dorit sa ma fi nascut la inceputul secolului XX. lumea era asezata in matca ei.
razboiul era razboi,boierul era boier,plebea era plebe si in fine dragostea era dragoste.........


Niciun comentariu: